Poker Pro: Bagaimana untuk Menjadi Poker Pro

Poker Pro: Bagaimana untuk Menjadi Poker Pro. Anda mungkin pernah melihat ramai pakar poker di TV seperti Phil Ivey atau Daniel Negreanu dan melihat kehidupan hebat yang mereka jalani dengan semua kereta laju dan rumah mahal mereka. Selepas melihat pro poker tersebut di TV anda mungkin memutuskan bahawa anda akan mahu menjadi satu sendiri. Menjadi profesional poker telah menjadi lebih biasa sejak poker dalam talian meletus ke tempat kejadian jadi ia mungkin tetapi ia akan memerlukan sejumlah besar masa dan dedikasi. Di bawah adalah beberapa perkara yang perlu anda pertimbangkan dan lakukan untuk menjadi profesional poker. 

Untuk menjadi profesional poker anda perlu membuat wang yang cukup untuk membayar semua yang anda perlukan untuk hidup. Ini bermakna anda harus bebas kecondongan dan mempunyai kemahiran pengurusan bankroll yang sangat baik. Seorang profesional Pokertime tidak akan membahayakan nyawanya dengan mempertaruhkan terlalu banyak uangnya dalam satu permainan. Oleh itu pengurusan bankroll yang bijak adalah penting. 

Jika anda telah membuat jumlah wang yang baik daripada poker dan terasa seperti anda ingin menjadi profesional, anda sepatutnya mempunyai wang yang cukup untuk menampung anda selama kira-kira 6 bulan pada masa hadapan sekiranya berlaku masalah. Ini akan membantu untuk menyokong anda semasa anda mencari pekerjaan lain. 

Jika anda telah mencuba menjadi profesional poker dan gagal, jangan berputus asa. Nilai di mana silap anda pada kali pertama dan cuba pergi lagi; dapatkan kerja sambilan atau kerja sepenuh masa dan kumpulkan wang yang mencukupi untuk mencuba lagi.

Adalah penting untuk anda mengetahui anda adalah pemain yang menang terlebih dahulu sebelum membuat lompatan. Jika anda hanya bermain 30.000 tangan dan mempunyai kadar kemenangan 20 bb/jam dan memutuskan untuk menjadi profesional, anda perlu berhenti dan berpikir. 30 000 tangan bukan apa-apa untuk pergi, kemungkinan besar anda mengalami peningkatan kecil dan anda tidak sepatutnya terasa seperti anda boleh pergi pro kerana ini. Anda perlu bermain sekurang-kurangnya 100 000 tangan pada had sebelum mengetahui sama ada anda benar-benar untung atau tidak. Jika anda untung selepas 100 000 tangan maka anda boleh mempertimbangkan untuk menjadi profesional Perjudian Poker Online

Untuk menjadi profesional poker anda perlu memberikan banyak masa untuk mempelajari permainan dan sentiasa berusaha untuk menjadi lebih baik. Anda harus mencari setiap sedikit bantuan yang anda boleh dapatkan untuk membawa anda ke landasan yang betul. Anda harus menyertai forum dan membincangkan tangan, membaca buku, mencari artikel di internet, mengupah jurulatih dan bercakap dengan orang untuk membantu meningkatkan permainan anda.

Baca juga: Kemahiran untuk Memenangi Cip Poker Facebook

Anda tidak perlu berhenti kerja untuk menjadi profesional poker. Berhenti kerja anda untuk bermain poker akan memberi tekanan kewangan yang besar kepada anda untuk berjaya dalam poker, ini sendiri boleh menjejaskan permainan poker anda. Oleh itu anda harus mempertimbangkan pilihan anda. Sebahagian daripada mereka mungkin untuk terus bekerja sepenuh masa dan bermain poker pada masa lapang anda. Seorang profesional terkenal, Chris Ferguson, menjadi profesional semasa dia masih bekerja sepenuh masa, dia tidak berhenti kerja sehingga dia mendapat lebih daripada cukup wang. Anda boleh bekerja sepenuh masa dan terus bermain kejohanan sehingga anda mendapat wang tunai yang besar itu. Pilihan lain yang anda boleh miliki ialah bekerja sambilan dan bermain poker. Dengan bekerja sambilan anda

sekurang-kurangnya akan membuat wang untuk membantu menyokong anda dan mengambil tekanan poker anda. 

Menjadi profesional poker adalah kemungkinan sebenar jika anda meluangkan masa dan anda akan mempunyai kebebasan untuk bekerja bila-bila masa anda mahu kerana anda akan menjadi bos anda sendiri. Sebelum mempertimbangkannya, anda harus meluangkan masa untuk memikirkan pilihan terbaik anda dan semoga berjaya. jika anda menyukai artikel ini dan ingin mengetahui lebih lanjut sila semak laman web saya di bawah.

Leave a Reply

Your email address will not be published.